Szukaj

ZWROTY/WYMIANA

ZWROT

Zwrotu  można dokonać w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, nie może być uszkodzony, musi posiadać oryginalne metki. 

Do wysyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu. Sklep mecomplete.pl  nie przyjmuje przesyłek nadanych za pobraniem. Produkt odeślij (na własny koszt) na adres:

Adres :
Me complete Celina Bandrowska
ul. Braniborska 58-68, 1 piętro
53-680 Wrocław

Zwrot należności obejmuje wartość odsyłanego towaru, zwrotowi nie podlegają koszty wysyłki. Po otrzymaniu zwrotu niezwłocznie zwrócimy Ci pieniądze na wskazany numer konta. 

WYMIANA

Jeśli chcesz wymienić produkt na inny rozmiar, kolor napisz do nas wiadomość e-mail na adres: kontakt@mecomplete.pl lub zadzwoń: 606457539. Wymiany dokonamy nas nasz koszt. Kurier dostarczy Ci nową przesyłkę jednocześnie odbierając pierwszą. Wystarczy, że ją zapakujesz, kurier będzie posiadał etykietę zwrotną. 

Jeśli pierwsza przesyłka była dostarczona do paczkomatu, pamiętaj aby w mailu podać adres dla kuriera. Bezpłatna wymiana jest możliwa jedynie drogą kurierską.  

REKLAMACJE

Gwarancja na nasze produkty trwa 12 m-cy. Jeśli w tym czasie zauważysz, że nasz produkt ma wady fabryczne możesz go zareklamować. W tym celu odeślij go z dowodem zakupu na adres:

Me complete Celina Bandrowska
ul. Braniborska 58-68, 1 piętro
53-680 Wrocław

Reklamacji nie podlegają:
- uszkodzenia mechaniczne,
- uszkodzenia elementów ozdobnych,
- uszkodzenia powstałe na skutek nie stosowania się do zaleceń producenta co do sposobu czyszczenia i konserwacji odzieży;

Pamiętaj, że reklamowany towar odsyłasz na swój koszt. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe zwrócimy poniesione przez Ciebie koszty transakcji . Gwarantujemy, że ustosunkujemy się do każdego żądania reklamacyjnego w ciągu 14 dni.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów