Waluty
ZWROTY/WYMIANA

ZWROT

Zwrotu można dokonać w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, nie może być uszkodzony, musi posiadać oryginalne metki. 

Do wysyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury. Sklep mecomplete.pl  nie przyjmuje przesyłek nadanych za pobraniem. Zwracając towar za pośrednictwem Poczty Polskiej wybierz opcję paczki pocztowej, nie listu. Nie odbieramy przesyłek z placówek pocztowych oraz paczkomatów.

Produkt odeślij (na własny koszt) na adres:

Adres :
Me complete Celina Bandrowska
ul. Kazimierza Jagiellończyka 8C/2A
50-240 Wrocław

Zwrotowi nie podlegają koszty wysyłki. Po otrzymaniu zwrotu niezwłocznie zwrócimy Ci pieniądze na wskazany numer konta. 

 

Zwroty z poza Unii Europejskiej! 

Informujemy, że nie ponosimy kosztów odpraw celnych* w przypadku paczek nadanych z poza Unii Europejskiej. 

W takiej sytuacji kwota zwrotu zostanie pomniejszona o wartość kosztów odprawy. 

*Cło nakładane jest na przesyłki Poczty Polskiej oznaczone kwotami powyżej 100 euro i nadanymi jako zwrot towaru.

 

WYMIANA

Jeśli chcesz wymienić produkt na inny rozmiar, kolor napisz do nas wiadomość e-mail na adres: kontakt@mecomplete.pl Wymian dokonujemy na nasz koszt. Kurier dostarczy Ci nową przesyłkę jednocześnie odbierając pierwszą. Wystarczy, że ją zapakujesz, kurier będzie posiadał etykietę zwrotną. 

Jeśli pierwsza przesyłka była dostarczona do paczkomatu, pamiętaj aby w mailu podać adres dla kuriera. Bezpłatna wymiana jest możliwa jedynie za pośrednictwem kuriera.

REKLAMACJE

Gwarancja na nasze produkty trwa 12 m-cy. Jeśli w tym czasie zauważysz, że nasz produkt ma wady fabryczne możesz go zareklamować. W tym celu odeślij go z dowodem zakupu na adres:

Me complete Celina Bandrowska
ul. Kazimierza Jagiellończyka 8C/2A
50-240 Wrocław

Reklamacji nie podlegają:
- uszkodzenia mechaniczne,
- uszkodzenia elementów ozdobnych,
- uszkodzenia powstałe na skutek nie stosowania się do zaleceń producenta co do sposobu czyszczenia i konserwacji odzieży;

Pamiętaj, że reklamowany towar odsyłasz na swój koszt. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe zwrócimy poniesione przez Ciebie koszty zakupu. Gwarantujemy, że ustosunkujemy się do każdego żądania reklamacyjnego w ciągu 14 dni.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium