ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROTY

Zwrotu można dokonać w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, nie może być uszkodzony, musi posiadać oryginalne metki. 

Do wysyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury.

Sklep mecomplete.pl  nie przyjmuje przesyłek nadanych za pobraniem. Zwracając towar za pośrednictwem Poczty Polskiej wybierz opcję paczki pocztowej, nie listu. Nie odbieramy przesyłek z placówek pocztowych oraz paczkomatów.

Produkt odeślij (na własny koszt) na adres:

Me Complete Celina Łazaronek
ul. Kazimierza Jagiellończyka 8c/2a
50-240 Wrocław

Zwrotowi nie podlegają koszty wysyłki.

Po otrzymaniu zwrotu niezwłocznie zwrócimy Ci pieniądze na wskazany nr konta w ciągu 10 dni roboczych.

 

ZWROTY Z POZA UNII EUROPEJSKIEJ

Informujemy, że nie ponosimy kosztów odpraw celnych* w przypadku paczek nadanych z poza Unii Europejskiej. 

W takiej sytuacji kwota zwrotu zostanie pomniejszona o wartość kosztów odprawy. 

*Cło nakładane jest na przesyłki Poczty Polskiej oznaczone kwotami powyżej 100 euro i nadanymi jako zwrot towaru


REKLAMACJE

Gwarancja na nasze produkty trwa 12 m-cy. Jeśli w tym czasie zauważysz, że nasz produkt ma wady fabryczne możesz go zareklamować. W tym celu odeślij go z dowodem zakupu na adres:

Me Complete Celina Łazaronek
ul. Kazimierza Jagiellończyka 8c/2a
50-240 Wrocław

Reklamacji nie podlegają:

- uszkodzenia mechaniczne,
- uszkodzenia elementów ozdobnych,
- uszkodzenia powstałe na skutek nie stosowania się do zaleceń producenta co do sposobu czyszczenia i konserwacji odzieży.

Pamiętaj, że reklamowany towar odsyłasz na swój koszt. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe zwrócimy poniesione przez Ciebie koszty zakupu. Gwarantujemy, że ustosunkujemy się do każdego żądania reklamacyjnego w ciągu 14 dni. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium